Solidne Fundamenty Firmy

Solidne Fundamenty Firmy

11 października 2015 Wyłącz przez biznes

Masz pomysł na rewelacyjny produkt jakiego jeszcze nie ma na rynku!

A może przyśniła Ci się taka usługa, którą zawojujesz świat!

I od razu wiesz, że z Twojego produktu lub usługi będzie korzystał KAŻDY!

STOP!@#$

Nie tędy droga!

Najpierw Klient, później produkt/usługa, a potem marketing.

Zanim ruszysz ze swoim biznesem, poświęć trochę czasu na analizę tych trzech elementów, które potraktuj jako fundamenty swojej firmy. Zastanów się czy na rynku, na którym zamierzasz działać, istnieje grupa docelowa zainteresowana skorzystaniem z Twojego pomysłu. Co zyska potencjalny klient wybierając Twoją ofertę i czy będzie gotowy zapłacić tyle ile oczekujesz.

Kiedy określisz do kogo kierujesz swoje produkty lub usługi, zaplanuj działania marketingowe.