
Baza 2015
6 stycznia 2015Branżowym katalog firm oraz poważnych instytucji z podziałem na branże i kategorie działalności, województwa oraz miasta
Baza adresowana jest bardzo często aktualizowana i zawiera wpisy nowych firm z CEIDG w formatach CSV, Excel, XML.
obszerne bazy firm zawierające niezwykle szczegółowy podział pod kątem indywidualnych preferencji i potrzeb klienta
Sukces strategii marketingowej zależy od optymalnie zaplanowanych działaniach opartych na dobrze dobranej grupie odbiorców.
Kluczowym narzędziem w tym zakresie jest indywidualna marketingowa baza danych kontaktów firmowych.
W przypadku takich działań bezpośrednich jak telemarketing, czyli pozyskiwanie klientów przez telefon i umawianie się na spotkania, to właśnie baza danych będzie podstawą naszego sukcesu. Jej jakość i aktualność zadecyduje o reakcji zwrotnej, czyli ile podmiotów zakupi naszą usługę lub produkt.
Podstawą sukcesu naszych klientów jest właśnie precyzja doboru odbiorców przekazu marketingowego – tego realizowanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonów, czy podczas spotkań bezpośrednich.